בית

הילדים גדלים: כך תבחרו רהיטי ילדים ונוער

אם בעבר חדרי ילדים קיבלו תשומת לב פחותה ומשנית בריהוט הבית והגענו אליהם רק לאחר שדאגנו לעצב את הסלון, את פינת האוכל ואת חדר האמבטיה, הרי שבשנים האחרונות חלה פריחה גדולה בתחום.

קיים מבחר גדול של חדרי ילדים ושלל אפשרויות עיצוב הקיימות עבור כל אחד ואחת המעוניינים לעצב את חדר הילדים. המבחר אמנם גדול אך בקלות ניתן להתבלבל ולא לדעת אילו פרטי ריהוט טובים יותר, במה כדאי להשקיע קצת יותר וכיצד ניתן לרהט את חדר הילדים שלכם בצורה הטובה ביותר.

חדר הילדים – הממלכה של הילד שלכם

בנוסף לשפע הרב בתחום ריהוט ועיצוב הבית, אין ספק שיש גם מודעות ורצון הולכים וגדלים מצד בני הבית הקטנים והילדים שלנו היום הרבה יותר רגישים ובעלי רצונות ברורים לגביי סגנון החיים שלהם.

לילדים היום חשוב מאוד להרגיש בנוח בחדר שלהם אך מעבר לכך הם רוצים גם שהחדר שלהם יראה טוב ויאפשר להם לארח חברים.

מה שחשוב בבחירת פרטי ריהוט לחדר ילדים איכותי זה קודם כל שהחדר ימלא את כל הפונקציות של חדר ילדים איכותי, בין אם זה לישון במיטה גדולה ומפנקת, לעשות שיעורי בית על גביי שולחן נוח שיהיה מספיק גדול להכיל מחשב, מסך, ספרים ומחברות ואביזרים נוספים, ואם אפשר אז גם שייראה מושלם ובסטייל שמתאים לילד שלכם ודבר אחרון חביב (ואולי ראשון לרובנו…) – שריהוט חדר הילדים יעמוד בתקציב שלנו.

ילדה בחדר ילדים
עיצוב נכון של חדר ילדים משםיע על מצב הרוח

מה אפשר למצוא במחלקת ריהוט ילדים איכותית

כמובן שדבר ראשון שאנחנו צריכים לדאוג הוא שלילד תהיה מיטה נוחה ואיכותית. כמובן שאיכות המזרן היא הדבר החשוב ביותר ואפשר למצוא מזרנים שונים במגוון גדלים, אך גם בסיס המיטה צריך להיות איכותי, חזק ויציב, עשוי מחומרים שיחזיקו מעמד בכל מזג אוויר ולמשך שנים רבות.

כיום ניתן למצוא מיטות לילדים במספר צורות וסגנונות כאשר מיטות רבות מכילות לכל הפחות ארגז מצעים ושלל אפשרויות אחסון מודולריות בצורת מגירות גדולות המהוות חלק מבסיס המיטה ועוד.

מיטות קומתיים וחצי קומתיים הן פריט פופולרי המאפשר לכם גם לחסוך מקום בחדר השינה במידה והחדר קטן מדי וגם נותנות לילד או לילדים, במידה ויש כמה ילדים בבית, להרגיש על הגובה ועל פי רוב ילדים אוהבים מאוד מוצר זה.

כמובן שגם ארונות לילדים הם חלק ממחלקת ריהוט ילדים ונוער טובה, כמו גם פרטי ריהוט משלימים כגון, שידות, כונניות וכאמור גם שולחנות כתיבה איכותיים, כוורות למיניהן לאחסון ספרים, צעצועים וכדומה, ולא לשכוח את הכיסאות ואביזרים משלימים נוספים.

לגדול בסטייל שלך – עצמל'ה

אם אתם מחפשים פתרון מלא שייתן לכם תמורה מלאה, עיצוב חכם ואיכות בנייה ללא פשרות, אין ספק שאתם חייבים לבדוק את חדרי ילדים והנוער של חברת עצמל'ה – חברה ישראלית ידועה השמה דגש על מוצרים איכותיים בלבד העומדים בכל תקני הבטיחות ומספקים לכם חוויית קנייה בטוחה וטובה, מגוון רחב של ריהוט וחדרי ילדים חדשניים ומעוצבים במספר סגנונות לכל ילד וילדה.

בעצמל'ה תמצאו קולקציות ריהוט של חדרי ילדים אשר מתאימות את עצמן לזמן הזה, עונות על כל הדרישות והצרכים הקיימות עבור חדרי ילדים ברמה הגבוהה ביותר, הנותנים לילד שלכם את מרחב המחייה הנוח והמפנק לא הוא זקוק על מנת לגדול בכיף לשנים רבות.

לסיכום, בבואכם לבחור חדר ילדים איכותי ונוח עבור הילדים שלכם, עליכם להביא בחשבון כמה דברים אשר יבטיחו שתעשו את הבחירה הנכונה והם: אמינות, איכות חומרים, עיצוב, שירות וכמובן מחיר.

חפשו את החנויות שכבר עשו כברת דרך בתחום ומביאות את הניסיון שלהן לידי ביטוי ביצירת פרטי ריהוט עמידים וחזקים, חכמים ובעלי ניצול מקסימלי של שטח האחסון, אך בלי לוותר על עיצוב ומראה משובב ומרענן עבור הילד שלכם.

מיטת ילדים
מיטת קומותיים של רשת עצמל'ה

עשו צ'ק ליסט של כל הפריטים להם אתם זקוקים לפני הגעתכם לחנות – כשאמור כל חדר צריך לא רק מיטה ושולחן אלא גם פתרונות אחסון שיתאימו ספציפית לחדר שלכם וייתנו מענה מושלם עבור החדר שעבורו אתם צריכים את הריהוט.

כאמור, המגוון בשוק רחב ולפעמים נדמה שאפשר להשיג מציאות באינטרנט, אך כאשר מדובר ברהיטים אין טוב ממראה עיניים ותמיד כדאי להגיע ולהרגיש את הפריטים עצמם או לכל הפחות לדעת  בדיוק מה אתם מקבלים: מאיזה עץ עשויה המיטה? האם ההרכבה פשוטה, האם ניתן להעביר את פרטי ריהוט הילדים ולהרכיב מחדש וללא בעיות ועוד.

בכל מקרה תמיד אפשר להתייעץ עם מומחים בתחום, לעשות סקר שוק ולקבל מושג מהם פרטי הריהוט שנחשבים האיכותיים ואמינים ביותר, כאשר חשוב לזכור שהריהוט יישאר אתכם לכמה שנים טובות עד שתרצו להחליף אותו או כאשר הילד כבר גדל וירצה חדר ילדים בסגנון אחר, לכן אפשר וכדאי להשקיע מעט יותר עבור חדר ילדים מוצלח שלא יתפרק לכם אחרי זמן קצר וייתן לכם שקט נפשי וביטחון הנאה וסיפוק לשנים הבאות ומרחב מחייה מושלם לילד שלכם.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *