בית

עניתם בחיוב על השאלות הבאות? כנראה שאתם צריכים מזרון חדש

רבים מאיתנו נוטים להתרגל אל המזרון הקיים, גם כשכבר הגיע הזמן להתקדם אל המזרון הבא. איך יודעים שצריך להיפרד מהמזרון שעומד לרשותכם? השאלות שלפניכם יעזרו לכם לקבל את ההחלטה

מזרונים הם בין פריטי הריהוט שניתן למצוא בכל בית, אלא שלעתים אנחנו נוטים לשכוח שגם אותם צריך להחליף מפעם לפעם. שינה על מזרון שכבר "עשה את שלו", עלולה לפגוע בבריאותכם ובאיכות השינה שלכם. ולכן אם אתם מתלבטים אם הגיע הזמן להתקדם אל המזרון הבא – אלה השאלות שאתם צריכים לענות עליהן:

  1. האם רכשתם אותו לפני למעלה מ-7 שנים? תוחלת החיים הממוצעת של מזרונים עומדת על 7 שנים, ובמקרים מסוימים יש צורך לבצע החלפה גם קודם לכן. אם המזרון שלכם משרת אתכם כבר תקופה ארוכה, ייתכן שהגיע הזמן לרכוש מזרון חלופי.
  2. האם אתם מתקשים להירדם בלילה? מזרונים עשויים לאבד מהנוחות שלהם לאורך הזמן, בשל היווצרות שקעים, שחיקה או חריקות. אם אתם מתקשים למצוא את תנוחת השינה המתאימה, מרגישים אי נוחות ופשוט לא מצליחים להירדם כמו פעם, אולי האשמה היא במזרון שלכם.
  3. אתם מתעוררים עם כאבי גב או צוואר חדשים? גם הסעיף הזה עשוי להיות מושפע מהמזרון. שקעים ובלאי עשויים לפגוע באיכות השינה, ולהוביל לכאבים ואי נוחות שאסור להשלים איתם.
     
  4. האם פגעי הזמן ניכרים על המזרון באופן חיצוני? כתמים ואבק שמצטברים על גבי המזרון הם לא רק פגמים אסתטיים אלא גורמים שעשויים לפגוע בבריאותכם. אם ניסיתם לעשות את המרב בכדי לשמור על המזרון שלכם ולנקות אותו אבל נראה שהמצב לא בר תיקון, ייתכן שכדאי לצאת לסבב חיפוש מזרונים חדש.
  5. האם המזרון לא עונה על הרגלי השינה הנוכחיים שלכם? ייתכן שבמעמד רכישת המזרון העדפתם מזרונים רכים, אבל כיום לעומת זאת אתם מעדיפים מזרונים קשים יותר; יכול להיות שמאז הרכישה הצטרפו בן או בת זוג לתמונה. אם אתם מרגישים שאתם מתפשרים על המזרון שברשותכם ולא מרוצים מהתוצאה, פרגנו לעצמכם מזרון חדש. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *