מוצרי חשמל

אלה הסמארטפונים החמים של שנת 2022

שנה חדשה מתחילה עם סמארטפון חדש, ואם אתם מוכנים לבחור את המכשיר הבא – אספנו עבורכם את כל ההמלצות הכי רותחות בשוק. אלה המכשירים שיתחרו על תשומת הלב שלכם

משתמשי סמארטפונים מתחלקים לשתי קבוצות עיקריות – אלה שיכולים להישאר עם אותו סמארטפון תקופה ארוכה, ואלה שלא מצליחים לחכות לשדרוג הבא. אם אתם שייכים לקבוצה השנייה, סביר להניח שאתם מחפשים ממש עכשיו סמארטפון שיעמוד בסטנדרטים שלכם. כדי להפוך את הבחירה למעט יותר פשוטה, גלשנו לאתר של הוט מובייל וריכזנו את הסמארטפונים החדשים שאתם פשוט חייבים להכיר. באיזה מהם תבחרו להתחדש?

המלך החדש בשכונה
  • סמסונג Galaxy S22 Ultra – אחד מהמכשירים המסקרנים ביותר בסדרת הגלקסי החדשה, שפשוט אי אפשר להתעלם ממנו. עם מסך בגודל 6.8 אינץ', מצלמות קדמיות ואחוריות שיאפשרו לכם ליהנות מכל צילום והעיקר – Spen מובנה במכשיר, שתמיד מוכן להתחיל לעבוד. כך שאם עדיין לא התנסיתם בסמארטפון עם עט, אתם חייבים לנסות. באתר של הוט מובייל המכשיר מוצע בערכת מתנה, שכוללת גלקסי באדס פרו ומטען כפול מקורי. 
  • סמסונג Galaxy Z Flip3 – סמארטפון פורץ דרך שמגיע עם זוג מסכים, מסך חיצוני (במצב המקופל) בגודל 1.9 אינץ' ומסך פנימי בגודל 6.7 אינץ'. הפתרון המוביל למי שמחפשים נייד גדול שאפשר לקחת לכל מקום, עם הביצועים המובילים שסמסונג מתגאה בהם.
  • אייפון 13 פרו מקס – שייכים לקבוצת האייפוניסטים? הוט מובייל דואגים גם לכם, עם הסמארטפון המעולה של אפל שיעמוד בכל דרישה. גם כאן גודל המסך הוא 6.7 אינץ', ואם אתם מגיעים עם ציפיות גבוהות בכל הנוגע לביצועים, תוכלו להיות בטוחים שאפל לא מאכזבים אפילו לרגע.
  • שיאומי Poco F3 – השילוב המעולה בין הביצועים של שיאומי לבין העלות הידידותית שלו, הופכים אותו לבחירה המובילה על מי שמחפש סמארטפון מוביל במחיר משתלם. הוט מובייל מעניקים לרוכשי המכשיר ערכה משודרגת, הכוללת מגן אחורי ומגן מסך.
  • אופו A94 – סמארטפון נוסף ששייך לקטגוריית המחירים הידידותית, ומגיע עם מסך בגודל 6.43 אינץ', תצוגת AMOLED מתקדמת ו-5 מצלמות לצלמים שלא מוכנים להתפשר על התוצאות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *