בית

הדפסת תמונות עם משמעות לעיצוב משפחתי חם יותר

צעד פשוט שיהפוך את התמונות שלכם לזיכרונות נצחיים ויתנו לבית עיצוב משפחתי ונעים יותר.

היום מדובר על לחיצה קלה על כפתור בנייד, אבל מי שנולדה קצת לפני כניסתו של האלף הנוכחי, עשרים או שלושים שנה קודם, זוכרת בוודאי את הימים הרחוקים ההם, שבהם הדרך אל תמונה משפחתית עברה דרך שלבים רבים מספור. ראשית צריך היה לקנות את הפילם – אותו גליל שחור שהחביא את סרט הצילום. את הגליל היו מכניסים לתוך המצלמה – שהייתה כמובן מכשיר עצמאי לחלוטין, שנועד לצילום ולא למשחקים והודעות טקסט, למשל. אחרי שצולמה התמונה, מבלי שיכולנו כלל לראות איך יצאה, צריך היה להמתין בסבלנות עד שסרט הצילום כולו יגיע לסופו, ורק אז ניתן היה להוציא את הסרט, בזהירות רבה, מן המצלמה, ולשאת אותו אחר כבוד אל חנות הצילום. שם היו מפתחים אותו בחדר חושך מיוחד, וכעבור כמה ימים, ולפעמים גם שבוע או יותר, היה מגיע הרגע המרגש שבו בעליה של חנות הצילומים, או אחת מעובדותיו הצעירות, היו מגישים לנו את הצילום המפותח, על גבי נייר מבהיק (על פי בחירתנו). עד כאן פינת הנוסטלגיה. שום דבר מכל זה לא נותר, וסרטי הצילום של פעם נעלמו ללא שוב כמו קלטות המוזיקה. ועדיין, בניגוד למוזיקה, בנושא התמונות משהו הלך לאיבוד. אבדה הדרך אל ההדפסה עצמה, אל מצב שבו יש לנו צילום משפחתי, פיזי, באיכות גבוהה, שאותו ניתן למסגר, להדביק למקרר, לתלות על הקיר וכן הלאה. הדרך הזו הפכה ארוכה מאוד, כמעט בלתי אפשרית.

תמונה משפחתית
להנציח את הרגעים הטובים ולשלבם עם עיצוב הבית

להביא את התמונות אל החיים

בדיוק בשביל לפתור את הקושי הזו נולדה "אלבומי". "אלבומי" מציע שירות פשוט ביותר, שהופך את החיים ליפים יותר. אין דרך אחרת לתאר זאת. קל היום יותר מאי פעם לצלם, בלי הגבלה, כל הזמן, ולקבל תמונות דיגיטליות באיכות הגבוהה ביותר. אבל קשה להביא את התמונות אל חיינו. אנחנו רואים אותן על גבי המסכים, על הטלפון, באייפד, במחשב, אבל בחיים עצמם הן אינן. מי שזוכר עד כמה מרגש היה להחזיק בתמונות בשתי ידיים, או לדפדף באלבום ישן, יודע עד כמה העניין הזה הוא בעל משמעות. "אלבומי" מאפשרת לכל אחד ואחת לבחור בצילומים האהובים עליו, ולקבל אותם אליו או אליה הביתה, מודפסים באיכות גבוהה, במספר גדלים אפשריים, וממוסגרים לפי דרישה. נכון, ניתן גם לעשות זאת באופן עצמאי, במידה שעומדת לרשותכם מדפסת צבע מקצועית, נייר הדפסה שנועד להדפסת צילומים, ומסגרות נגישות. אכן – כל אלו הם עניין נדיר מאוד אצל אדם מן השורה. הגיוני יותר, לכן, שאת עבודת ההדפסה והמסגור, יעשה מי שאמון על כך. זאת למעשה הדרך לקבל את התוצאה הטובה ביותר, בכל תחום, פריט שיעניק לבית עיצוב חם יותר.

 

שדרוג חווית התמונה

בחירת התמונות שאותן אתם רוצים להדפיס באמצעות "אלבומי" היא פשוטה ביותר. כל מה שנדרש מכם הוא לבחור את התמונות הרצויות, ולהעלות אותן לחשבון שלכם ב"אלבומי". לאחר מכן יש לבחור את גודל התמונה, סוג הנייר וכן הלאה, ומכאן ואילך הנושא נמצא בידיה של "אלבומי". בנוסף, "אלבומי" מציעה גם מגוון הצעות ייחודי, שיכול להתאים למי שרוצה לשדרג מעט את חווית התמונה המודפסת שלו. הדפסת תמונות על קנבס של "אלבומי" היא אופציה שלא ניתן להתעלם ממנה, והיא מתאימה במיוחד כאשר רוצים להפוך תמונה מסוימת למתנה, למשל. איזו סבתא או סבא לא ישמחו למראה תמונה צבעונית של נכדיהם, מוטבעת על קנבס, וממוסגרת באופן מושלם? כאשר מדובר על בני ובנות גיל הזהב, נושא התמונות המודפסות והממוסגרות הוא בעל ערך גדול במיוחד, כיוון שעבורם המעבר אל "העידן הדיגיטלי" הוא נושא שמעורר לעתים קשיים לא מעטים. ילדים שנולדו בשנים האחרונות גדלים כבר לתוך עולם שבו תמונה מודפסת היא עניין נדיר, אבל מי שנולד בחלקה הראשון של המאה הקודמת, כמו רוב הסבתות והסבים של היום, מתקשה להתרגל למצב שבו תמונות המשפחה קיימות למעשה רק כקבצים בלבד. ולכן, אין דבר שירגש אותם כמו חזרה אל הימים של פעם, ואל הזמנים שבהם תמונה מודפסת וממוסגרת הייתה עניין שבשגרה.

הלב הפועם של המשפחה

דבר נוסף שיעזור לכם, ולבני הדורות המבוגרים יותר, להרגיש חלק מן הזמנים המשתנים, הוא בחירת תמונות להדפסה, והדבקתן בתוך אלבום תמונות שנועד לכך. יצירת אלבום היא לא עניין של מה בכך, וניתן לעצב אלבום משפחתי בדרכים רבות להפוך אותו לאחד הפריטים המומלצים לבית. היום, כאשר אמצעי היצירה מגוונים כל כך, אפשר להיות מקוריים ויצירתיים במיוחד כאשר ניגשים להפקתו של אלבום כזה. החל מבחירת צבעי האלבום, הפונטים שיופיעו בו, איורים נלווים ואפילו קישוטים פיזיים שיעטרו אותו, כל אלו יסייעו בהפיכתו של האלבום לאובייקט מיוחד ויקר ערך, כזה שעובר מיד ליד במשפחה במשך עשרות שנים, בדיוק כמו האלבומים של פעם. כדאי להשתמש בטיפים המיוחדים של חברת "אלבומי", שמכירה היטב את צרכיהם של מי שמזמין אצלה את התמונות המודפסות. אלבום משפחתי, כפי שצויין, הוא עניין שנשאר אתנו דורות, ולמרות שהוא זול בהרבה מבית או מכונית, המשקל הרגשי שלו גדול לא פחות מהם, וידועים הסיפורים על מי שנמלט מביתו בעת שריפה, אבל זוכר רק דבר אחד: לקחת אתו את האלבום. ולא במקרה. האלבום הוא בעצם הלב הפועם של המשפחה, וכל מי שהיה לו אי פעם אלבום, יודע את זה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *