מוצרי חשמל

מקררי בלומברג – קשה שלא להתאהב בהם

מקרר הוא אחד ממוצרי החשמל שניתן למצוא בכל מטבח, ואתם מתפשרים על הנראות שלו? עם מקררי בלומברג תגלו שאפשר לרכוש מקרר איכותי, מתקדם ונוח, שהוא גם אחד מהמוצרים היפים ביותר בבית

מטבח מעוצב
בלומברג הוא אחד המותגים המובילים בתחום המקררים.

בשונה ממוצרים שהם עניין של העדפה אישית, קשה למצוא מטבח שאין בו מקרר. לרוב מדובר במוצר שאנחנו מתייחסים אליו כמעט כמובן מאליו, אלא שבפועל המקררים של השנים האחרונות כוללים מגוון רחב של חידושים וטכנולוגיות מתקדמות שהופכים אותם לנוחים וקלים במיוחד לשימוש. אחד מהמותגים הבולטים בתחום הוא ללא ספק Blomberg, והסיבה לכך היא שילוב בין שני פרמטרים חשובים – האיכות והנראות.

המראה החיצוני הוא אמנם לא הפרמטר הראשון שיגרום לנו לרכוש מקרר חדש, ובכל זאת לא ניתן להתעלם מהעובדה שמקרר הוא מוצר חשמל גדול ומאסיבי, שתופס מקום רב במטבח ומשפיע על מראה החלל הכללי. בחירת מקרר אסתטי ויפה, משדרגת פלאים את האופן שבו נראה המטבח ויכולה גם לעודד אתכם לבשל יותר ולהזמין פחות אוכל באפליקציות השונות. 

מה הופך את מקררי בלומברג לבחירה המועדפת עלינו?

מקררי בלומברג ידועים כבחירה ידידותית לסביבה, ששמה דגש על חיסכון באנרגיה ומתבססת על טכנולוגיה מתקדמת. בנוסף, בכל המקררים מותקנת טכנולוגיה המספקת קירור יעיל ושקט יותר, באמצעות זוג מאווררים שמונעים מעבר ריחות בין התאים. בנוסף, הזרמת האוויר הייחודית מאפשרת לשמור על המזון בצורה טובה יותר. מקררי המותג מגיעים גם עם מגוון מאפיינים נוספים, כמו למשל ידיות שמצופות בחומר אנטי-בקטריאלי שמונע הצטברות של חיידקים באזור שבו כולנו נוגעים בקביעות.

לכל אלה יש להוסיף את העובדה שנבחרת מקררי Blomberg מעוצבת מתוך מחשבה על סגנון ואסתטיקה, כדי לעזור לכל משתמש למצוא את המקרר המושלם עבורו. ברשת מחסני חשמל מצאנו מבחר דגמי מקררי ארבע דלתות מבית המותג, שכוללים בין היתר זכוכית שחורה, זכוכית לבנה ונירוסטה מושחרת. כל אחת מהבחירות מספקת מוצר מרשים בעל מראה אלגנטי שמשתלב היטב במטבחים בעיצובים שונים. מה שאומר שבין אם בחרתם מטבח בגוונים כהים או בהירים, תוכלו להתחדש במקרר שמשתלב בו מעולה. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *