בית

מי האנשים מאחורי עיצוב הדלתות שלנו?

יצא לכם פעם לחשוב מי האנשים מאחורי עיצוב הדלתות שלנו?

עיצוב הבית הלך להיות חלק משגרת חיינו האלמנט העיצובי הבולט ביותר בארונות הזזה הם הדלתות, שכן הדלת היא למעשה מה שמייחד את ארון ההזזה מארונות אחרים. אם תהיתם מי הוא זה שעומד מאחורי העיצוב המיוחד תוכלו לפנות לאחד מאולמות התצוגה ולהתייעץ עם המעצבים השונים לגבי הארון שמתאים לכם.

מי מעצב לנו את הדלתות?

אנחנו מסתובבים בעולם מעוצב אבל אין לנו מושג מי אחראי לעיצובים הללו. מרבית הפריטים בעולם מעוצבים על ידי מהנדסים ומעצבים שבוחרים כיצד הם ייראו. בסופו של דבר השאלה מי המעצב לא באמת משפיעה על הבחירה שלנו בדלת ההזזה בה בחרנו אלא דווקא היופי והפונקציונליות שלה.

מעצב
הכל מתחיל העיפרון, או בעצם בעט דיגיטלי

נעים להכיר ארונות הזזה

המעצבים השונים שאחראים על עיצוב הדלתות שלנו הבינו שגם ארונות אפשר לעצב עם דלתות מיוחדות. ארונות עם דלתות הזזה הולכים ומשתלטים על השוק ויותר ויותר אנשים מבינים את היתרון העיצובי העצום שטמון בהם.

מקורם של ארונות ההזזה בתפיסה שבמקום קירות אפשר לעצב ארונות מושלמים שיכסו עליהם. משטחי הקיר בביתכם לא חייבים להיות זרועי דלתות ופתחים אלא חלקים ומכסים על חללי אחסון יעילים. ארונות ההזזה המתקדמים הללו מתבטאים בפונקציונליות יעילה שמתאימה מאוד לדירות במאה ה-21 שהולכות וקטנות ולכמות החפצים הגדולה שהאדם המודרני אוגר.

המון חפצים מסתובבים בבית

אחת לכמה זמן אנחנו מחליטים לעשות סדר בבלגן ולזרוק את הפריטים המיותרים שאגרנו, אבל הסדר הזה לא מספיק והבית שלנו עדיין זרוע באינספור חפצים שאין לנו מושג איפה להניח. צעצועים וכדורי משחק, ניירות שונים, כלי כתיבה ועוד אביזרים שונים שמסתובבים בחלל הבית וקשה לנו למצוא להם מקום.

להבדיל מסלונים בחדרי השינה המצב איננו טוב יותר, כאשר לכל אחד יש סטים רבים של בגדים שמתחדשים כל הזמן אך לעולם לא נזרקים. האדם המודרני צובר הרים של ציוד אך מתקשה למצוא לו מקום מסודר בביתו הקטן. משבר הדיור גורם לנו לגור בבתים קטנים יותר ויותר, ובכסף בו אנחנו לא קונים דירות אנחנו קונים עוד ועוד חפצים קטנים בחנויות זולות.

בלאגן
לעשות סדר בבלאגן

פתרון לאגירת החפצים

הפתרון הפשוט לכל החפצים הללו הוא לעשות סדר בבלגן ולזרוק את מה שמיותר. קל להגיד וקשה ליישם. קשה להיפרד גאג'טים, קשה להחליט מה לזרוק ומה להשאיר. ובכלל, המעצבים המוכשרים חשבו על פתרון טוב ויעיל הרבה יותר.

גם בבית קטן יחסית אפשר להכניס כמות מכובדת של ארונות הזזה, שמאפשרים לאחסן מוצרים רבים תוך תפיסה מעטה יחסית של החלל. לארונות הזזה דלתות יעילות שנפתחות לצדדים ולא מצמצמות את החלל של החדר.

ארונות הזזה עם טלוויזיה

ארונות הזזה מתקדמים יותר הם כאלה הכוללים גם טלוויזיה בדלת שלהם. במקום לייחד מקום מיוחד לטלוויזיה תוכלו לרכוש ארון הזזה שבדלתו קבועה טלוויזיה. טלוויזיה בדרך כלל כוללת גם כבלים שונים וממירים, וארון ההזזה יפתור את הבלגן שהם יוצרים בכך שהם ישהו בתוכו.

ניצול מקסימלי של השטח

ארונות הזזה מעוצבים כך שינצלו את המרחב באופן אופטימלי. ארון ההזזה שלכם יכול להגיע עד התקרה, ואם אתם גרים בבית בעל תקרה גבוהה במיוחד יתווסף לכם המון שטח אחסון. בתוך הארון קיימת חלוקה מסודרת למדפים ולמגירות כך שתוכלו לסדר את הדברים בתוך הארון בצורה נוחה ויעילה.

ארון בגדים
לחסוך במקום עם מקסימום עיצוב

ארון הזזה מעוצב במיוחד עבורכם

בדרך כלל בקניית ארון אתם בוחרים ארון מסוים מתוך הקטלוג, אך חברות מסוימות יאפשרו לכם לפגוש את המעצב ולהתאים את הארון בדיוק עבורכם. תוכלו להגיע לאולם התצוגה, לבחור דגם שמוצא חן בעיניכם ולמצוא את הדרך לעצב את הדגם הזה כך שיתאים בדיוק לחלל ביתכם ולצרכים שלכם.

פגישה עם האדם שעומד מאחורי עיצוב הארון שלכם תאפשר לכם להגיע לארון שמתאים בדיוק לכם. בלי חללים מיותרים ותאים שאין לכם מושג מה לעשות איתם. אם אתם לא צריכים עמוד לתליית בגדים בארון לא יהיה לכם כזה, ואם אתם תולים בגדים רבים תוכלו לתכנן את הארון כך שיהיה בו מקום רב לתלייה.

המודולוריות הרבה של עיצוב ארונות ההזזה יאפשר לכם להתאים את הארון למסגרת התקציב שלכם. קיימים מתקנים ואביזרים שונים מהם מורכבים הארונות ואם תרצו לבחור במגירות זולות יותר תוכלו לחסוך כסף. מתוך שיח עם המעצב באולם התצוגה תוכלו למצוא את ארון ההזזה שמתאים לכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *