מוצרי חשמלשואבי אבק

השוואת שואבי אבק רובוטיים – DEEBOT vs Roomba

השוואה בין שואב אבק רובוטי של iRotot Roomba 980 לבין שואב אבק רובוטי DEEBOT DM85

אם בעבר אחת המטלות הגדולות, המשמעותיות והמעצבנות שהיתה עבור כל אחד המחזיק ברשותו דירה או בית היתה לנקות אותו מאבק, הרי שכיום, מטלת הניקיון הפכה לפשוטה בהרבה יותר.

באמצעות שואב אבק רובוטי, אשר פרץ לחיינו כבר לפני יותר מעשור (אבל מי סופר), ניתן לומר בפה מלא כי העתיד כבר כאן. והוא לא מתכוון לסוג לאחור. למעשה, שואב אבק רובוטי יכול לנקות עבורנו את הבית, בעוד אנו יכולים להתפנות למטלות אחרות ובכך לחסוך לנו זמן רב בתחזוקת הבית היומיומית.

עם השנים, נוצרו עוד ועוד דגמים, והחלו להשתכלל ולקבל ייחודיות משלהם, ואט אט החלו לפנות יותר להמונים, ולא לעשירים בלבד (כי שהיה נדמה בהתחלה). בסופו של יום, שימוש בשואב אבק רובוטי הוא נוח וידידותי במיוחד עבור המשתמש, ועם הזמן נוכל לראות כי שואב אבק רובוטי יהפוך להיות חלק בלתי נפרד ממוצרי הבית.

יצרני שואבים רובוטיים נמצאים כל רגע עם האצבע על הדופק, ודואגים לחדש ולעדכן את דגמי שואב אבק הרובוטי שלהם בהתאם לצרכים היומיומיים של החברה. אם בעבר היה שואב אבק רובוטי רק שואב את האבק על הרצפה, הרי שכיום אנו מצפים להרבה יותר מהרובוט שלנו: לשטוף את הרצפה, להגיע לאזורים נמוכים, לפינות חשוכות ובעיקר – לעשות את עבדותו נאמנה, מבלי שנצטרך להפריע לו.

אם כן, במידה ואתם מעוניינים לרכוש לעצמכם שואב אבק רובוטי, תוכלו להעזר בהשוואה הבאה, אשר מציגה שני דגמי שואב אבק רובוטי מתקדמים ופופולריים ביותר: iRotot Roomba 980 ו – DEEBOT DM85.

 

שואב רובוטי
DEEBOT

יסודיות ודיוק – דגם ה-DEEBOT בהחלט מצטיין בכל הנוגע ליסודיות. הרובוט יודע לנווט בעצמו, גם אל הפינות האפלות ביותר בחלל הבית, ומתמקד בהן באופן מושלם. זאת באמצעות אורך הסיבים הנמצאים במברשת הקדמית שלו, אשר בקלות יכולים לנקות כל פינה ופינה. בדומה לכך, גם דגם ה-IROBOT המוכר והאהוב מצטיין במלאכת היסודיות. הרובוט מצויד במצלמה וחיישנים, אשר מונעים ממנו להתקע בחפצים ולנקות סביבם עד הפירור האחרון.

 

 

סוללה – בשני הדגמים נחלה הצלחה רבה בכל הנוגע לסוללה. דגם ה-DEEBOT בעל סוללה חזקה במיוחד, המחזיקה לזמן הלוקח לנקות בית בגודל ארבעה חדרים. כאשר הסוללה נגמרת, שואב אבק זה יודע לחזור למקומו, ולהגיע לעמדת ההטענה שלו. כך גם דגם ה-IROBOT, אשר תוכלו לסמוך עליו בעיניים עצומות בכל הנוגע לחיי סוללה, ולא יפסיק לעבוד עד שלא יסיים לנקות בית בגודל של 1000 מ"ר.

חכמת המכשיר – כמו טלפון חכם, ומכונית חכמה, גם משואב אבק רובוטי מצופה לנהוג בחכמה. כך למשל, דגם ה-DEEBOT יודע לא להגיע ולהכנס לפינות שאינו יוכל לצאת מהן, כמו גם למקומות נמוכים וצרים. זאת בזכות הגובה הנמוך והקומפקטי שלו. לעומת זאת, דגם ה-IROBOT מסוג ROOMBA טיפה יותר גבוה ממתחריו, מה שמעניק לו חיסרון קל בהגעה למקומות נמוכים במיוחד.

מחיר – 

רומבה
iRotot Roomba 780

אין ספק כי מדובר באחד הפרמטרים המשמעותיים ביותר. על פי השוואה, שואב אבק רובוטי מדגם DEEBOT עולה כ-3000 שקלים, ואילו דגם ה-IROBOT עולה בסביבות ה-4000 שקלים.

 

לסיכום, כמובן שקיימים דגמים רבים ונוספים של שואב אבק רובוטי, אשר לכל אחד מהם יתרונות וחסרונות שונים. על כן, מומלץ מאוד לבצע השוואות בין הדגמים השונים טרם הקנייה, כדי שתמצאו את שואב האבק הרובוטי הטוב ביותר עבורכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *