בית

התחדשתם בדירה חדשה? רהיטים שיעזרו לכם לעצב את בית החלומות

אחרי שמצאתם את הדירה שחלמתם עליה ורגע לפני המעבר, הגיע הזמן לוודא שלא שכחתם שום דבר. פתרונות הריהוט הבאים יעשו את ההבדל בין דירה נוספת לבית נעים שכיף להיות בו

לכולנו יש את החברים שתמיד כיף להתארח אצלם, או את בני המשפחה שאנחנו פשוט לא רוצים לקום מהספה שלהם. ולמרות שלרוב אנחנו מנסים להבין מה הסיבה לכך, אנחנו לא תמיד מצליחים. סלונים או כורסאות טלוויזיה הם אולי פריטי ריהוט סטנדרטיים שנמצאים בכל דירה, אבל הדרך למציאת הסלון המנצח הכורסא הכי נוחה או פינת האוכל המושלמת היא לא תמיד פשוטה. אפילו אם אנחנו הולכים לפי המלצות מחברים, או פונים אל רשת סלונים מוכרת. 

איך בוחרים ריהוט שלא יתגלה כטעות

אנשים רבים מגיעים אל חנויות הריהוט ללא תכנון מדויק, ופשוט מניחים שיצליחו "להתאהב" ממבט ראשון אחרי שיבחנו כמה כורסאות או יסתכלו על כמה סלונים. ועם זאת, מדובר בטעות. כדי לעצב את הבית שתמיד חלמתם עליו, חשוב לא רק להגדיר רשימת רהיטים אלא גם לאפיין אותם נכון.

ריהוט לבית חדש
פתרונות ריהוט להרגשת ביתית

הכללים הבאים יעזרו לכם לצאת לדרך:

זכרו שאתם מרהטים את הבית שלכם – נשמע בסיסי, אבל למה הכוונה? אם ראיתם סלונים בדירות אחרות והתאהבתם בהם, אל תמהרו לקחת השראה. ראשית, מדדו את הסלון שלכם ואל תתבססו על מספרים שיש לכם, ואחר כך מדדו את הריהוט עצמו. נסו להבין אם הריהוט שאתם מעוניינים בו מתאים בפרופורציות, ואם הוא יתכתב עם שאר הרהיטים שכבר נמצאים ברשותכם. אתם לא רוצים לגלות שהגוון או הסגנון של פינת האוכל החדשה ממש לא תואם ליתר החדר.

בחרו רהיטים שיכולים להתמודד עם בני הבית – כאן אנחנו מדברים על הצרכים הייחודיים שלכם. כולנו זקוקים לריהוט כמו כורסאות לדוגמה, ושואפים שהן יהיו נוחות. אבל האם בדקתם מהו סוג הבד שלהן ועד כמה הוא עמיד לכתמים או שריטות? אם אתם מגדלים חתולים שנהנים לשרוט את הריהוט או שיש לכם ילדים קטנים, ייתכן שתרצו לחשב מסלול מחדש.  

העדיפו על זמני על פני טרנדי – אלא אם יש לכם את האפשרות לשנות את הריהוט לעתים קרובות, נסו שלא להיכנע לטרנדים. ריהוט בגוונים שקטים שלא בולט יתר על המידה, תמיד עדיף על פני סלונים שהולכים לפי הטרנד הלוהט של השנה. אלה עלולים להימאס עליכם יחסית מהר, ובעיקר יגבילו אתכם בכל פעם שתרצו לבצע שינוי אחר בעיצוב הכללי של החדר.

חפשו רהיטים שממלאים מספר פונקציות – הטיפ הזה משמעותי במיוחד עבור חללים קטנים, שנעשים נפוצים יותר ויותר עם השנים. רהיטים רבים נראים נפלא וגם נוחים מאוד, אבל תופסים המון מקום ומגבילים אתכם מבחינת שינויים עתידיים. מכיוון שדירה חדשה עשויה להוות פתח לשינויים טבעיים נוספים, כדאי להימנע מליפול לטעויות בכל הנוגע לריהוט שתבחרו. סלונים רבים נפתחים למיטות, כדי לארח חברים שקופצים לביקור ללא שום בעיה. גם כורסאות יכולות להפוך לשטח אחסון נוח או להיפתח למיטת יחיד. אז לפני שאתם מבצעים את הרכישה הבאה, שאלו את עצמכם: האם הרהיט הזה לבית באמת עושה את המקסימום שלו?

רהיטים לדירה החדשה
כך תקנו רהיטים מותאמים לדירה החדשה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *