בית

איך לבחור ארון מתאים לבית?

איזה ארון שינה מתאים לחדר ההורים, מתי לבחור ארון הזזה ומתי להעדיף ארון פתיחה, ומה עושים לגבי הארון של הילדים? כל הטיפים בדרך לארון המושלם עבורכם

במקרים רבים המחשבה על ריהוט נדחקת לשלב שלאחר סיום שיפוץ הבית, אבל ארונות הם בין הפריטים הבודדים שמצריכים חשיבה מקדימה. מדובר בפתרון אחסון מרכזי שמיועד לכל בני הבית, מה שאומר שחשוב להקדיש מספיק זמן כדי להבין מהם הצרכים שלכם. זאת, במטרה לא לגלות לפתע בסיום השיפוץ שלא השארתם מספיק מקום לכל חלל האחסון הנחוץ. אחרי שהחלטתם לגשת אל קבלת ההחלטות, צריך כמובן גם לבחור בארון המתאים.

כדי להימנע מטעויות ולהשקיע בארון שישמש אתכם בהצלחה לאורך תקופה ארוכה, ישנם כמה דברים שחשוב לקחת בחשבון:

  • המידות – בארונות, הגובה ללא ספק קובע. ארונות גבוהים מאפשרים ליהנות מחלל אחסון גדול גם בחדרים קטנים, ומקלים להימנע מערבוביה בין בגדי הקיץ לבין בגדי החורף או בגדים אחרים שאינם בשימוש כרגע. בנוסף, היתרון של ארונות כאלה הוא בעובדה שגם אם החדר שאתם מרהטים קטן יחסית, לא תגיעו למצב של רהיט אחד שתופס את כל השטח ויוצר אווירה עמוסה ולא נעימה. 
  • להזיז או לפתוח? אחת מהתהיות המרכזיות של כל מי שמחפש ארון קשורה בשאלה אם להעדיף ארון פתיחה או ארון הזזה. ארון פתיחה הוא הארון הקלאסי שנפתח כלפי חוץ, בזמן שהדלת של ארון הזזה פותחת וסוגרת אותו על ידי תנועה על גבי מסילה. מאחר שהדלת של ארון הזזה נעה הצידה, ניתן לשלב אותו גם בחדרים קטנים או במטבח מבלי לחשוש שהדלת שלו תתפוס מקום או תיטרק ללא הרף. ועם זאת, ההחלטה באיזה סוג ארון לבחור היא לחלוטין עניין של העדפה אישית. היכנסו לאתר דיזיין 2 איזי להחלטה קלה יותר.
אורן לבן
ארון בהתאמה אישית
  • בולט או משתלב עם יתר הריהוט? ארון הוא פריט ריהוט גדול שיכול ללוות אותנו לאורך שנים, ולכן חשוב מאוד להחליט מראש איך תרצו שהוא יתכתב עם יתר החלל. ישנם ארונות שמותאמים ליתר החדר בגוון או בסוג החומר, וישנם גם כאלה שמנוגדים ליתר הפריטים ולכן מושכים אליהם את תשומת הלב של כל מי שנכנס. אם חשוב לכם לבחור בארון ניטרלי יחסית אך עדיין לתת לו ייחודיות, תוכלו להעדיף גוון רגוע ולהשקיע דווקא בפריטים הקטנים – הידיות, המדפים וכדומה.
חדר עם ארון
ארון שמשתלב בחדר שלך
  • מה לעשות עם ארונות הילדים? כדי להימנע מארונות שיהפכו לילדותיים כעבור תקופה קצרה או שייעשו קטנים מדי לצרכים של הילדים, העדיפו גם במקרה הזה ארונות בגוון ניטרלי. תוכלו לבחור בארון גבוה אפילו אם הם עדיין לא יגיעו אל המדפים העליונים, על מנת לאחסן בהם מצעים, מגבות או בגדים שהילדים לא צריכים להוציא בעצמם. כאשר הם יתבגרו וכמות החפצים האישיים שלהם תגדל, הארון יוכל להמשיך ולשמש אותם ללא בעיה. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *